Monday, April 25, 2011

ta laqat nak abaq dah aih..

selagi  ta masok matrik or u or apa2 ja la kan..
slagi tu la owg dok tnya result kita...
mntak apply mna? kos apa?
btoi dak??

aku ta laqat jawab dah..qasa mcm nak record ja sng..
owg tnya just bka ja..haha

conclusion,
cpat la weyh pnggey
 aku talaqt bela bdan kat umh dah...
mkin aqi mkin tembam dah neyh..
bosan ;(


3 comments:

  1. "aku ta laqat jawab dah..qasa mcm nak record ja sng..
    owg tnya just bka ja..haha"

    adoi xlarat gelak la nana oiii. haha :D

    ReplyDelete
  2. hahaha tu la pasai.ayat xleh belah laa nana!!
    hee aku pon org dok tny lg.naik mluat.haha

    ReplyDelete
  3. nas: sungguh nas..qasa mcm nak wat mcm tu ja..haha...rakam sng sket ta gaduh abeh ayaq liuq..hahaha

    hana: aku lg meluat..haha..owg hat ta pnah knai aku lngsong pun sebok jgk dok tnya2 result aku..

    ReplyDelete