Saturday, June 4, 2011

im back..:)

home sweet home..
sty 4 hari dah mula rasa bosan..
mcm ney cara nak p dok pahang?haha
4 ari pun dah rindu rumah..haih
sbb tu org kta mcm mna pun nak blik rumah sniri jgk sbb lg selesa..

btw ari jumaat yg lalu p hantar macik ramai2 sbb dia nak p umrah..
Alhmdulillah dia dah selamat smpai..
ehem..msa p hantaq tu aku bisik kat mak cik sambey nanges bak hiangg..haha
besa la aku kan kaya dgn air mata..sket2 dah nangeh..hehe
aku bisik kat mak cik..
jgn lupa doakan nana na..
pastu macik ckp kat aku blik..
doa pasai apa nana?
bg cepat dpt jodoh arh?hahaha
hilang trus sedih..kahkah*galoks

msa p hantaq tgk ramai org muda2 sebaya aku pun ada dah pergi umrah..
jeles gyla tgk...
bla nak smpai time aku plak?
insyaAllah ada rezeki smpai la tu :)

sbnaqnya ada gmbaq tpi ada dlm cmra mlas nak trnsfer..hee
nnt2 cek upload noh..tu pun klaw mai smngt rajin..
wsslm..

2 comments:

  1. apala pemalas nk upload gamba!weweyh mak hg kan buat bsnes,insyaAllah satu hari nnti hg leh pnya pi umrah.

    ReplyDelete
  2. Amin...
    kita sama2 doa noh..bleh p sma2..:)

    ReplyDelete