Wednesday, May 16, 2012

selamat hari guru :)

assalam:)

hi...ehem lmanyaa ta update kan2...rindu kite tak?haha  mengada..meloatt aku..hee
ehem...sbnaqnya nak ucap selamat hari guru buat smua2 guru yg pernah mendidik sy yg hensem lgi nakal ini..eh silap yg comel lgi nakal..hee

doluu2 msa 4 tahun abh ngn mak hantaq cek p tadika...cek p dua hari ja pstu cek tamau p dah...nak tau sebab apa? sbb bdk laki suka kCau cek...cek nak lalu dpa dok sekat2..kite thu lah kite comel tapi tapayah lah nak nk kcau kite=.= geli kan bca..haha...msok hari ketiga aku buat perangai gyla...cikgu amik aku tarik tgn aku pstu lari p kat abh...well anak kesayangan abh dia kesian tgkk ank dia dok teriak serupa ap g then dia pun amik bwk balik..hee

then msa umur 5 thun mak ta hantor kite pegi tadika lgi..kite duduk rumah je msok 6 thun bru p tadika..so msa 6 thun msok lah cek ke tadika AN-NAJJAH :) kat situ lah aku blajaq mcm2...dpt kwn..hapai yassin..kna buli...knai dgn mak cik endon hat dok keja kat kantin stu,..haha lpas 6thn msok plak ke skolah rendah..

SK TAMAN RAKYAT...yeahh...msa dajah stu cek kecik ja...ya la skrng pon kecik tambah lah standard 1 kan..hee..msa kat skolah rendah aku ada kwn nma dia izzah nasuha..dia ni baik sngt,..dia besaq skit pda aku..so disebabkan aku kecik dia selalu tlg angkt beg skolah msa blik skolah..hee...so wktu balik aku melenggang ja..hehe...dia kecian tgk aku sbb terjadi stu kes dimna aku terlentang ke blakang disebabkan beg yg berat..haha....abah ngn mak kta aku mcm ninja turtle pon ada..=.= then msok darjah 6...senior lah konon kan..haha...aku dah mula nakal skit dah...msa kelas bhasa arab aku dgn bdk2 laki kelas lari keluaq kelas then p bli mkanan..msa nak msok klas ustazah dah ada kmi senyap2 msok pintu blakng..hee..jahat gyla kan..dlm kelas main lari2 then terlanggar cikgu..opss...sory ckgu..dah la kwn tu tgh mengandung msa tu..hee...mmg buas sngguh aku msa skolah rendah...kain skolah bnyk kali terkoyak sebab ta reti nak duduk snyap2 mcm bdk perempuan yg lain ,main mcm bdk laki n bkwn dgn bdk laki=,=


kwn2 skolah rendah :)

 msa form 1 msok plak SMK SULTANAH BAHIYAH..ehem...skolah permpun smua ok..kat sini aku dah mula jadi ayu2 skit..hee...ayu ka? form 1 smpai form 3 aku stdy nbtoi2 then msok form 4 dia dah mula nak mnggatai...kapel lah apa lah...result pun dah mcm peott..cikgu surh pkai bju unit uniform aku ta pkai..dlm klas ta study main dgn kwn2..hee..pnah skali tu aku jatuh meja..aku duduk ats meja pastu kwn aku mai tolak meja..dah ta psai gedebukk kat bawah..haha..buas sngguh...tapi mcm mna pun cikgu2 kat situ baik n slalu bg nasihat kat aku..especially cikgu hayati..hee...dia slalu bg support kat kmi...i love you cikgu :)


bff forever..dri skolah rendah ;D



n now...UITM SERI ISKANDAR ...skrng dah ta main2 dah bla stdy..insaf dah..ngee..thanx to all my lecturer yg bnyk bg support kat aku...tanpa depa ta mungkin aku dpt lepas sem ni..hee..sbb aku dah give u n terasa mcm nak qiut ja.=.=.dsebabkan mereka aku naik semngt balik..




 



terima ksih cikgu
jasamu dikenang :)




No comments:

Post a Comment