Sunday, April 7, 2013

:)

maaf  sekiranya aku tak mampu untuk menjadi seperti dia..
seperti insan yang engkau cari selama ini

maaf sekiranya selama engkau menjalani hari-hari dengan ku, 
telah banyak aku membawamu ke jalan yang gelap..maaf sedalam-dalam mungkin 

maaf sekiranya aku tidak mampu menyokongmu 
seperti yang engkau harapkan dari seorang teman

maaf aku tahu aku bukan yang terbaik untukmu ,
 aku redha dengan apa jua keadaan yang menanti 
walaupun aku tahu aku tak kuat untuk hadapi

cuma satu yang aku harapkan 
jika inilah jalan takdirnya, 
semoga janji dikotai dan
 aku menjadi satu-satunya insan istimewa untukmu
 yang akan mencuba sehabis baik untuk membahagiakanmu dunia dan akhirat
itu janji aku


dalam setiap gambar tersingkap seribu makna ,
semoga berjaya sayang :)


-liyana jeni-

No comments:

Post a Comment