Sunday, April 14, 2013

tamat sudah...

assalammualaikum :)

part 3 dah habis..fuh ! dah mcm2 onak duri hutan belantara aku dgn kwn2 dah jejak sepanjang kami melalui part 3 nih..bkn senang tau...tapi yang peliknya untuk part 3 boleh bilang dgn tgn brapa kali aku menangis sbb stress..haha...see betapa relaxnya aku..* flip hair sikit ..

amboi liyana bapak belagak hg cakap noh..tggu tgk la result nnt mcm mna..sem ni sem paling terok.. paling pemalas..paling segan..paling rilex..dan paling segala paling lah....err...bila sebut pasal result...tatau kali ni jdi mcm mna pulak bila nak tgk..sem lepas stu rumah aku pusing ats sbb tak boleh tidoq..kali ni pengsan terus apa..haha..ya Allah permudahkanlah  jgn disulitkan AMIN..*semoga kita lulus dgn cemerlang ya kawan2 jumpa lagi di sem depan insyaAllah :)

dan sekarang ! si minah ni tgh seronok2 bercuti dirumah..heaven bebeh..seperti biasa job aku kat rumah apabila cuti.. jadi suri rumah sepenuh masa =.= mengganti tempat mak untuk mengemas mencuci mengemop rumah agar berseri2 sentiasa..dan yg paling best cuti kali ni mak cabar aku suruh masak okay...mak kata klau nak kawin kena pndai masak...uihh..semangat aku masak tau nak buktikan yg aku dah boleh kawin..haha..*gatai kemain...

oh..cerita bab masak....mesti hampa2 tengah mengata dekat aku dalam hati kan...contohnya *ekeleh minah ni..masak pun nak kecoh..aku masak tda pulak nak update blog bagai...* eh minah ni...aku dari tingkatan 3 dulu dah blajaq masak..dia sekarang baru nak masak...haa..btul tak kan3....eh kisah pulak aku...suka hati la blog aku nak cerita aku pun...tasuka jagan baca..nah kiss sikit :* 

selamat bercuti kawan2..penuhi masa lapang anda dengan perkara yang berfaedah :)* ceywah




 tak dak motif

angkara final project

master plan yang serabut serabai =.=

colourssss


model making


final planting  * board aku paling buruk =.=

study together-gether..hee

last paper


taraaa

first try..:D

 part time job * buat bunga kauu

No comments:

Post a Comment